Adakah terapi magnet untuk Real?

Adakah terapi magnet untuk Real?

Beberapa tahun lalu, saya duduk di komputer saya, dan sebelum saya juga boleh menghidupkannya, bilik mula bergerak di dalam bulatan. Hmm, yang tidak berasa baik. Saya menelan keras, berkelip mata saya beberapa kali, dan mencapai semula untuk suis. Pening adalah lebih teruk kali ini, dan visi strok berlari melalui fikiran saya. Apa sebab lain mungkin mungkin ada untuk gejala seperti itu?

Well, saya duduk untuk beberapa minit dan akhirnya memutuskan bahawa ia mesti telah imaginasi saya. Segala-galanya seolah-olah berdiri masih sekarang jadi saya pergi ke hadapan dengan beberapa kerja-kerja komputer, dan kemudian bangun untuk pergi ke bandar bertemu dengan suami saya untuk makan tengah hari, seperti yang kita telah membuat perancangan sebelum lakukan. Setakat ini, begitu baik.

Apabila saya mempunyai kot saya pada dan menuju ke bawah tangga dalam perjalanan saya ke garaj, berpusing itu kembali lagi, dan lebih teruk lagi kali ini. Saya mempunyai masalah tinggal di atas kaki saya jadi saya merangkak-ya, maksud saya benar-merangkak kembali menaiki tangga untuk telefon dinding di dapur dan memanggil suami saya, yang, beberapa minit kemudian, terpaksa saya di dalam kereta menuju ke hospital .

Selepas beberapa poking dan desakan antara mantra muntah, doktor bilik kecemasan datang ke kesimpulan bahawa saya telah mengalami jangkitan telinga yang menyebabkan kes yang teruk gayat.

Butiran mengenai beberapa hari selepas cukup membosankan, walaupun secara dasarnya ia adalah bahawa saya tidak pernah tidak benar-benar pulih daripada sedikit pening saya alami hari itu. Apabila saya berjalan, saya sering menyimpang ke satu sisi dan lampu neon di kedai boleh membawa pada kes sedikit gayat. Saya bergurau dengan keluarga saya bahawa mereka perlu memanggil saya hilang mata pencarian kerana cara saya kadang-kadang jerked kepada satu pihak tanpa amaran, tetapi tiada apa yang benar-benar lucu mengenainya. Apakah ia, memalukan dan menjengkelkan, DAN menyedihkan.

Pada suatu hari tertentu, saya nyatakan masalah saya kepada seorang sahabat lama, dan dia berkata, "Betul. Itulah hampir tepat apa yang berlaku kepada saya sehingga saya mendapat terapi magnet."

"Terapi magnet?" Saya bertanya. Itu adalah satu istilah yang sama sekali baru kepada saya. Beliau menunjukkan kepada saya seutas rantai dipakainya yang telah dibuat magnet berlian kecil berbentuk, dan berkata beliau tidak pernah mempunyai masalah dengan pening yang sudah mula memakainya. Katanya, dia tidak pernah mengambil ia di luar pada waktu malam atau untuk mandi atau pancuran mandian.

Saya ragu-ragu, tetapi memutuskan untuk tempahan. Tahu tak? Ia bekerja. Itulah sebabnya saya katakan sebelum ini dalam artikel ini bahawa kalung magnet menyelamatkan kewarasan saya. Saya benar boleh mengatakan bahawa terdapat hari kalung pra-magnet apabila saya merasakan seperti telah putus asa.

Sekarang, saya suka berkongsi apa yang berlaku kepada saya dengan harapan bahawa orang lain di luar sana boleh mendapat manfaat daripada terapi magnet juga. Sesiapa pun boleh Google, terapi magnet, dalam talian dan datang dengan beratus-ratus laman web yang menjual perhiasan magnet, dan lain-lain barangan magnet pelbagai tugas.

Kalung saya asalnya dibeli atas syor kawan saya adalah lebih mahal daripada apa yang saya benar-benar mahu membayar, tetapi, seperti yang saya katakan, terapi magnet baru kepada saya, dan saya berasa terdesak. Kemudian, saya mendapat tahu bahawa cincin magnet, gelang dan kerongsang yang dibeli untuk di bawah $ 15 boleh bekerja sama dengan baik. Banyak artikel perhiasan magnet juga boleh didapati dalam keluli tahan karat yang kos lebih tetapi tahan lebih lama. Saya biasanya mengesyorkan mencuba barang yang lebih murah pertama, dan kemudian bergerak ke atas untuk item yang lebih mahal kemudian jika terapi magnet yang bekerja untuk anda. (Jika ia gagal untuk mengubati masalah ini, sekurang-kurangnya anda masih mempunyai sekeping menarik tetapi murah untuk barang kemas untuk dipakai.)

Jika anda sedang diburu oleh pening sisa yang ditinggalkan daripada jangkitan telinga, atau beberapa sebab lain, tidak duduk-duduk selama bertahun-tahun seperti yang saya lakukan, menunggu dengan sia-sia ia pergi. Mendapati diri anda sumber yang berpatutan perhiasan magnet dan mencubanya. Apa yang anda perlu hilang?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar